Termeni si Conditii

TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE ALE MAGAZINULUI ONLINE

www.veredasport.ro

 

  1. Operatorul (vânzătorul, comerciantul) magazinului online www.veredasport.ro este VEREDA trade s.r.o., Rozkvet 2012/32, 017 01 Považská Bystrica, număr de identificare a societății: 45534578, Cod de identificare fiscală: SK2023019691, înregistrată în Registrul Comerțului din Trenčín la data de 28 aprilie 2010 sub numărul 22913/R.
  2. Clientul (cumpărătorul) magazinului online este orice persoană fizică sau juridică care trimite un formular electronic cu o comandă de produse.

 

COMANDAREA PRODUSELOR:

  1. În calitate de persoană fizică, vă rugăm să includeți în comandă numele, prenumele, adresa de livrare, numărul de telefon și adresa de e-mail. Dacă achiziționați în calitate de persoană juridică (societate sau comerciant individual), vă rugăm să includeți denumirea societății, numărul de înregistrare al societății, codul de identificare fiscală, Numărul de TVA și adresa de facturare, dacă sunt diferite de adresa de livrare.
  2. Comanda este acceptată (adică contractul de cumpărare este încheiat) după confirmarea comenzii prin e-mail de la operator.

 

ANULAREA COMENZII:

  1. Clientul poate anula orice comandă fără a da un motiv, în orice moment înainte de expedierea mărfurilor, prin e-mail sau prin mesaj pe WhatsApp.
  2. Operatorul are dreptul de a anula o comandă în cazul nelivrării mărfurilor din cauza încetării producției acestora, a epuizării stocului sau a imposibilității livrării la prețul afișat în magazinul online; în toate aceste cazuri, operatorul va informa clientul în acest sens. Operatorul este obligat să ofere opțiunea de livrare a mărfurilor de înlocuire. Clientul are dreptul de a refuza opțiunea de livrare a mărfurilor de înlocuire și de a se retrage din comanda pentru mărfurile în cauză. În cazul plății prețului de achiziție sau a unei părți din acesta, fondurile vor fi returnate clientului în termen de 30 zile calendaristice de la data retragerii din contract în cont, cu excepția cazului în care clientul solicită altfel.

 

LIVRAREA MARFURILOR:

  1. Marfurile vor fi livrate folosind serviciile companiilor de curierat în funcție de solicitarea din comandă. Dacă bunurile sunt livrate de un transportator contractat, cumpărătorul acordă operatorului dreptul de a furniza transportatorului contractat datele personale necesare în scopul livrării bunurilor (numele/denumirea comercială, adresa, numărul de telefon, adresa de e-mail). Mărfurile vor fi livrate cât mai curând posibil, în conformitate cu termenele indicate pe site-ul web al operatorului. Cumpărătorul recunoaște că termenele de livrare sunt aproximative și pot fi prelungite dacă circumstanțele o impun. Dacă vânzătorul nu poate livra bunurile în termenul specificat, acesta va notifica cumpărătorul și va propune o dată estimativă de livrare.
  2. Termenul de livrare este specificat pentru fiecare produs și variantele sale individuale. Pentru produsele marcate cu „În stoc” fără informații suplimentare despre termenul de livrare între paranteze, livrarea va dura 2-5 zile lucrătoare.
  3. La primirea mărfii, cumpărătorul va primi un document fiscal care menționează prețul de achiziție și TVA. În cazul plății ramburs, cumpărătorul va primi un document care confirmă plata mărfii.
  4. Bunurile rămân proprietatea vânzătorului până la achitarea integrală a sumei.
  5. Dacă clientul nu plătește și nu acceptă bunurile comandate (cu excepția cazurilor de deteriorare a mărfurilor în timpul livrării), expedierea va fi returnată ca neputând fi livrată din motive care nu țin de operator, de exemplu dacă transportatorul contractual nu a putut găsi destinatarul, nu l-a notificat cu privire la depozitarea expedierii, clientul nu a acceptat expedierea din greșeală sau intenționat etc.). Clientul care nu a acceptat comanda va fi contactat prin e-mail sau SMS cu o solicitare de informații cu privire la ce trebuie să facă cu comanda sa. Dacă clientul nu răspunde la solicitarea operatorului în termenul specificat, comanda va fi anulată de operator. Operatorul poate solicita despăgubiri pentru daunele cauzate de încălcarea obligațiilor, care sunt supuse unei penalități contractuale de cel puțin valoarea poștei plătite și maximum 50% din prețul total al comenzii.
  6. Dacă clientul se află sau locuiește în prezent în străinătate, operatorul va conveni individual cu acesta asupra condițiilor de plată și livrare.

 

RETURNAREA MARFURILOR:

  1. În conformitate cu § 20, alineatele 1-3 din Legea nr. 108/2024 Coll. privind protecția consumatorilor, cumpărătorul, în calitate de persoană fizică, are dreptul de a se retrage din contract în termen de 14 zile calendaristice de la primirea mărfii. În acest caz, este necesar să contactați operatorul în scris sau prin e-mail în termenul specificat și să conveniți asupra returnării bunurilor sau să completați formularul de returnare a bunurilor. Bunurile nu trebuie să prezinte semne de utilizare, trebuie să fie intacte și trimise împreună cu o copie a dovezii de cumpărare, clientul suportând integral costul transportului bunurilor către furnizor. Încălțămintea trebuie trimisă în cutia originală, care trebuie să fie în starea inițială și intactă. Pentru transport, această cutie trebuie ambalată într-un container de transport (nu lipiți banda adezivă și eticheta de transport direct pe cutie).

 

Adresa pentru returnarea mărfurilor:

Returnarea produselor prin curier sau Prioripost la urmatoarea adresa:
Packeta Romania s.r.l. - ID 95890881
CTPark A1 Km13
Strada Virginia Nr. 4
077096, Dragomirești-Deal, Ilfov

Mărfurile nu trebuie trimise cu plata la livrare.

 

  1. Dacă consumatorul returnează bunuri care au fost utilizate peste măsura necesară pentru a determina caracteristicile și funcționalitatea acestora, iar bunurile prezintă semne de utilizare, aceste bunuri pot fi retrimise consumatorului sau prețul lor poate fi redus cu 20-40% din prețul de vânzare cu amănuntul al produsului (aceste bunuri nu pot fi vândute ca noi, iar prețul lor va scădea semnificativ, în principal din motive de igienă).

 

Dreptul de retragere din contract nu se aplică șosetelor și lenjeriei intime.

 

Consumatorul nu are dreptul de a se retrage din contract în conformitate cu secțiunea 20(1) - (3) din Legea nr. 108/2024 Coll. dacă bunurile au fost achiziționate personal într-un magazin fizic.

 

Operatorul se angajează să ramburseze clientului prețul plătit pentru bunuri în termen de 30 zile calendaristice de la data retragerii din contract, în contul bancar al acestuia.

 

În același timp, subliniem că ambalajul original face parte din bunuri, iar clientul are obligația de a se asigura că ambalajul nu este deteriorat. Deteriorarea ambalajului va duce la deprecierea și reducerea valorii totale a bunurilor. Dacă clientul deteriorează ambalajul original, operatorul are dreptul de a reduce suma rambursată cu o sumă corespunzătoare deteriorării cauzate de client.

 

TERMENI ȘI CONDIȚII DE GARANȚIE ȘI RECLAMAȚII:

  1. Perioada de garanție începe la data primirii mărfii. Termenii și condițiile de garanție sunt reglementate de procedura de reclamații.
  2. Operatorul nu este responsabil pentru livrarea întârziată a mărfurilor cauzată de serviciul de livrare (poșta, curierul) sau de furnizarea de către client a unei adrese și a unor date de contact incorecte. Clientul este obligat să verifice cu atenție bunurile la primirea acestora de la serviciul de livrare și să confirme primirea bunurilor prin semnarea avizului de livrare. Dacă expedierea este vizibil deteriorată sau distrusă, clientul este obligat să contacteze imediat operatorul fără a accepta expedierea. În astfel de cazuri, reclamațiile privind posibila nelivrare a mărfurilor din vina serviciului de livrare sau deteriorarea mărfurilor cauzată de serviciul de livrare trebuie adresate direct serviciului de livrare. Reclamațiile privind deteriorarea mecanică a mărfurilor cauzată de transport, a căror livrare fără defecte a fost confirmată de client către serviciul de livrare, nu vor fi recunoscute ca fiind justificate de operator, iar clientul nu va fi despăgubit pentru astfel de reclamații.

 

SOLUȚIONAREA ALTERNATIVĂ A LITIGIILOR:

  1. Cumpărătorul – consumatorul – are dreptul să contacteze vânzătorul cu o cerere de despăgubire prin e-mail la adresa contact@veredasport.ro dacă nu este mulțumit de modul în care vânzătorul a tratat reclamația sa sau dacă consideră că vânzătorul i-a încălcat drepturile. Dacă vânzătorul respinge această cerere sau nu răspunde la ea în termen de 30 de zile de la depunerea acesteia, consumatorul are dreptul să depună o propunere de soluționare alternativă a litigiului la o entitate de soluționare alternativă a litigiilor (denumită în continuare entitate SAL) în conformitate cu Legea nr. 391/2015 Coll. Entitățile ADR sunt autorități și persoane juridice autorizate în conformitate cu secțiunea 3 din Legea nr. 391/2015 Coll. Consumatorul poate depune propunerea în modul specificat în secțiunea 12 din Legea nr. 391/2015 Coll. Consumatorul poate depune o plângere și prin intermediul platformei de soluționare alternativă a litigiilor RSO, disponibilă la adresa https://ec.europa.eu/info/policies/consumers_en. Soluționarea alternativă a litigiilor poate fi utilizată numai de consumatorii care sunt persoane fizice și care, la încheierea și executarea unui contract de consum, nu acționează în cadrul activității, al locului de muncă sau al profesiei lor. Soluționarea alternativă a litigiilor se aplică numai litigiilor dintre consumatori și vânzători care decurg din sau sunt legate de contractele de consum. Soluționarea alternativă a litigiilor se aplică numai contractelor la distanță. Soluționarea alternativă a litigiilor nu se aplică litigiilor în care valoarea litigiului nu depășește 100 LEI. Entitatea ADR poate percepe consumatorului o taxă pentru inițierea procedurii alternative de soluționare a litigiilor de până la 25 LEI, inclusiv TVA.

 

PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL - GDPR:

  1. Clientul declară că este de acord, în conformitate cu Legea nr. 18/2018 Coll. privind protecția datelor cu caracter personal, ca operatorul să poată prelucra și stoca datele sale personale necesare pentru activitățile operatorului și să le prelucreze în toate sistemele sale informatice. Acest lucru are ca scop exclusiv prelucrarea și îndeplinirea comenzii și livrarea mărfurilor către client. Clientul acordă operatorului acest consimțământ pe o perioadă nedeterminată. Clientul poate revoca consimțământul său pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în orice moment, în scris (prin e-mail sau scrisoare), prin whatsapp sau printr-o notă direct în comandă, pe baza căreia operatorul va șterge datele sale cu caracter personal din baza sa de date. Clienții înregistrați își pot actualiza datele personale direct online pe site-ul magazinului electronic după conectare.
  2. Relațiile comerciale (precum și alte relații juridice care pot decurge din acestea) cu persoane fizice care nu acționează în încheierea de contracte comerciale în conformitate cu prezentele CGV în cadrul activităților lor comerciale sunt reglementate de dispozițiile generale ale Codului civil, precum și de reglementări speciale, În special Legea nr. 108/2024 Coll. privind protecția consumatorilor.
  3. Clientul și operatorul sunt de acord că recunosc pe deplin formele electronice de comunicare, în special prin e-mail și internet, ca fiind valabile și obligatorii pentru ambele părți contractante. Formele electronice de comunicare nu sunt acceptate în cazul retragerii din contractul de cumpărare.

 

VALABILITATEA TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR:

  1. Prin trimiterea unei comenzi, clientul confirmă că a citit prezentele CGV și că este de acord cu ele în întregime. Fără a aduce atingere celorlalte prevederi ale prezentelor CGV, operatorul nu va fi răspunzător față de client pentru niciun profit pierdut, pierdere de oportunitate sau orice alte pierderi indirecte sau consecvente rezultate din neglijență, încălcarea contractului de cumpărare sau apărute în orice alt mod. Dacă vreuna dintre prevederile prezentelor CGV este considerată de autoritățile competente din Republica Slovacă ca fiind nulă sau neaplicabilă, în totalitate sau parțial, valabilitatea și aplicabilitatea celorlalte prevederi ale CGV și ale părților rămase din prevederea relevantă a CGV rămân neafectate.
  2. CGV se aplică în forma în care sunt formulate pe site-ul web al operatorului în ziua trimiterii formularului de comandă electronic, cu excepția cazului în care părțile au convenit în mod expres altfel.
  3. Operatorul își rezervă dreptul de a modifica acești termeni și condiții.

Acești termeni și condiții sunt valabili începând cu data de 01.11.2025.

 

DATE CU CARACTER PERSONAL:

Prin trimiterea comenzii, sunteți de acord cu prelucrarea datelor dvs. personale în sistemul nostru informatic și în scopuri de marketing în buletinul nostru informativ, din care vă puteți dezabona definitiv. Pentru protecția dvs., vom solicita numai datele necesare pentru procesarea comenzii și asigurarea livrării în siguranță a produselor dvs.

Datele nu vor fi furnizate către terți, cu excepția cazului în care alegeți un serviciu de livrare. Transportatorului extern i se vor furniza datele necesare pentru livrarea expedierii.

Vă furnizați datele personale pentru o perioadă nedeterminată și, în conformitate cu legea, puteți revoca furnizarea acestor date pentru prelucrare în orice moment. La cerere, vom șterge datele dvs. din baza noastră de date.

În calitate de operator al magazinului online, declarăm că gestionăm datele personale ale clienților noștri în conformitate cu Legea nr. 18/2018 Coll. privind protecția datelor personale și asigurăm protecția maximă a acestora. Operatorul magazinului online își rezervă dreptul de a se retrage din garanția de prelucrare sigură a datelor personale ale clienților în cazul unui atac asupra serverului de către un autor necunoscut - un hacker. În acest caz, regulile de mai sus privind prelucrarea datelor nu se aplică.